adv

Pengikut Cun N Macho

HBeat

Friday, August 13, 2010

Kurma Oh Kurma





Sekarang kita berada di bulan Ramadhan yang mulia. Setakat ni alhamduallillah....ibadah puasa dapat dilaksanakan dengan baik sekali berserta dengan solat sunat terawih.

Buah kurma hidangan wajib mesti ada....kalau tak anak2ku...huh....bising...



Tapi yang tak sedap didengar dan dibaca tentang buah kurma yang satu ini yang dikhabarkan oleh media Singapura ini dihasilkan oleh negara Yahudi....zionist tu....dengan membawa nama "Jordan River". (Buat masa ini aku belum lagi terbaca  artikel tu, aku dapat ni pun dari Yahoo mail.)


Diimport  serta dikotakkan di Singapura tapi diedarkan di Malaysia.....aduh....parah ni kalau betul.....

Kabarnya ia ditanam di satu kawasan yang luas di bahagian timur Israel yang bersempadan dengan Palestin. Dimiliki oleh seorang Yahudi yang kaya dan hasil jualannya untuk tabung Yahudi.

Dan kita tahu yang Israel ni sekarang tengah menindas warga Palestin...jadi ada ke patut mereka2 yang bersekongkol dengan zionist ni menipu kita....

Jadi pada hemat aku la....yang tak berapa nak pandai dalam bab2 ini....betul ke tak betul ke...baik aku jauhi dari membeli buah kurma berjenama ini. Maka dengan ini wahai para muslimin dan muslimat yang ku kasihi...jauhilah dari menikmati jenama ini....tak pun siasat dulu kalau tak puas hati....

Setakat ini aku belum beli lagi jenama ni.....nasib baik....aku makan kurma yang murah aje...tak mampu kaweh nak makan yang mahal......
    
Picture (Device Independent Bitmap)Picture (Device Independent Bitmap)

1 comment:

  1. Salam..Bukan saja pasal kurma dari Yahudi.Malah banyak lagi jenama makanan,pakaian,solekkan,produk alam maya dan beberapa pusat membelibelah adalah milik Zionis secara langsung atau tidak langsung.

    ReplyDelete

Klik klu suka

Related Posts with Thumbnails

Iklan Semanis Madu