adv

Pengikut Cun N Macho

HBeat

Monday, August 30, 2010

Masalah moral

MALANG...anggota polis memeriksa seorang bayi lelaki yang cukup sifat yang ditemui dibuang dalam sebuah beg, petang semalam.


Dibuang lagi.....nasib kamulah wahai anak..... Masalah moral semakin meruncing dikalangan remaja-remaja Islam.... Dek kerana nafsu duniawi.... bayi-bayi yang tidak berdosa jadi mangsa....

Gambar di atas adalah yang terbaru.... kes ini terjadi di Shah Alam, Selangor. Anak lelaki yang dikenal pasti berbangsa Melayu atau Indonesia, masih bertali pusat dan uri.....tergantung dalam beg kertas yang digantung di tiang papan tanda di persimpangan lampu isyarat berhampiran pangsapuri Brunsfield,Seksyen 13.

Yang hairan tu siibu tak rasa sakit ke masa melahirkan sibayi ini....dengan rela hati dicampaknya bayi ini saperti sampah...masyaAllah......astagfirullah....apa nak jadi dengan bangsaku ini..... Tak ada ke sekelumit kasih pada bayi yang dikandung ini... dah la berzina....ni dah berniat nak membunuh ni....nasib baik dijumpai sebelum jadi arwah....

3 comments:

  1. Comel baby ni...putih la tu...bagi aku pun x pa...aku x da anak lelaki....

    ReplyDelete
  2. Salam Sejahtera.Saya suka dengan cerita2 diblog ni.SAYA MENGHARAPKAN AGAR ALLAH MEMBERI BALASAN KPD SEMUA YANG TERLIBAT MEMBUANG BAYI2.Oh ya,nape lagu2 kat blog ni tersekat sekat?

    ReplyDelete
  3. X tahulah...kdg2 tu ok....boleh dengar dgn baik...kdg2 tu sangkut juga.

    ReplyDelete

Klik klu suka

Related Posts with Thumbnails

Iklan Semanis Madu