adv

Pengikut Cun N Macho

HBeat

Monday, September 6, 2010

Aura Aidil-Fitri


Malam tadi bermulanya malam 27 likur...wow...kemeriahan hari raya amat terasa sekarang.....

Anak2 adalah insan yang paling happy sekarang terutama sibongsu. Asyik menghitung hari. Teringat aku masa zaman aku kecik2 dulu.... macam tu lah gayanya....asyik membelek baju raya... try kasut baru ....posing depan cermin.....aduh...seronoknya kala itu. Dalam kepala asyik menghitung duit raya... nak pergi rumah sapa dulu... rumah yang bagi duit raya lebih....

Tahun ni....warna tema ungu untuk perempuan manakala jejakanya pula warna kuning air. Baju raya tahun ni adik ipar yang sponsor.....bajet tak cukup..... kesian kan.... pening bila memikirkan bajet... banyak saluran yang hendak ditampung..... yang mencari rezeki hanya seorang.... Lepas ni aku kena pikir bisnes apa yang boleh aku buat tanpa meninggalkan rumah.... Susah nak bergerak sebab sibongsu aku masih di sekolah rendah.

Biskut raya adalah dua tiga jenis dalam perancangan.... belum buat lagi kerana aku sibuk selesaikan tempahan dulu.... mana nak buat kuih untuk pasar ramadan lagi...

Brownies


Semperit


Cornflakes Madu


Cornflakes Crunchy


Sedap tak?  Inilah biskut dan kek yang akan dijamu dan inilah juga kegemaran anak2ku......

Yang penting anak2ku happy......

2 comments:

Klik klu suka

Related Posts with Thumbnails

Iklan Semanis Madu