adv

Pengikut Cun N Macho

HBeat

Saturday, September 25, 2010

Rezeki masing-masing.....

Kacak kan.....

Sejak kita dilahirkan...rezeki, jodoh dan mati kita telah ditentukan oleh Allah swt.

Di sini aku ingin berkongsi cerita mengenai selebriti kita. Aku dapat cerita ini pun dari majalah Mangga... jgn marah ya..... gambar pun aku ambil kat situ juga.  Saja je nak menyibuk sambil update diri sendiri..... x da lah orang kata ketinggalan zaman.

Pasangan kembar bolasepak negara...masing2 dah bertemu dan akan bertemu jodoh. Yalah... Aidil Zafuan dah nikah ngan Rita Rudaini, kini giliran pasangan kembar dia lak.... Kabarnya nak nikah ngan Ayu Raudhah sekitar Januari 2011..... alhamdulillah.... semuga impian mereka diberkati Illahi.


Cantik kan....... tapi kalau bertudung lagi cantik... sesuai ngan nama......

Hubungan cinta mereka direstui keluarga.... bahagia rasanya... x da halangan. Tapi kesian kat pasangan Rita ngan Zafuan.... Bagi aku la... mereka dah dikurniakan anak ...terimalah Rita seadanya, dia pun cantik jugak. Lagipun saperti yg aku tulis di awal post ini...jodoh dah ditentukan Allah swt... jadi x perlulah nak marah2 lagi. Kesian kat cucu tu nak juga rasa kasih sayang atuk ngan nenek.... betul x?


Sepadan kan....suka aku tengok........

Di bawah ni...ada satu lagi pasangan artis yg aku suka tengok... romantis...bahagia sangat... lagi pun mereka x banyak ataupun x da gosip yg memualkan.....


Sweet kan....

X sangka dah sepuluh tahun mereka hidup bersama.....aku doakan agar Allah swt sentiasa melindungi dan merahmati pasangan ini..... semuga jodoh mereka kekal ke akhir hayat, begitu juga untuk Rita Rudaini dan Ayu Raudhah.....amin.

No comments:

Post a Comment

Klik klu suka

Related Posts with Thumbnails

Iklan Semanis Madu