adv

Pengikut Cun N Macho

HBeat

Wednesday, November 24, 2010

Dia tak hidap Aids

Ha! tu la bila buat laporan, x tanya ngan khusus....samada cerita ni sahih ke x....betul la wartawan ni....kan dah timbul salah faham.........

Ini...klu nak tahu, adalah susulan cerita mengenai adik yang bernama S yg dikatakan mengidap penyakit Aids..... ala... adik yg anggap pemain bass dari kumpulan rock May mcm ayah dia tu......

Ha...skrg macik dia, Pn Siti dah menafikannya.....kesian budak tu x pasal dituduh ada Aids.....

Sihat walafiat sebenarnya dia....aktif gitu..... x baik buat fitnah kat anak yatim......

Apa2 pun adik "famous" la kejap....dpt liputan media massa.... tapi "famous" camni x best...sebab ia memalukan.....maruah tu.... wartawan ni kena minta maaf dari adik..... 

Acik pun minta maaf juga....sebab sembang cerita adik kat sini.... acik dpt kisah ni pun dari myMetro.....

Walau bagaimana  pun, acik doakan adik sihat & berjaya dlm hidup walau pun yatim-piatu ... amin.


No comments:

Post a Comment

Klik klu suka

Related Posts with Thumbnails

Iklan Semanis Madu