adv

Pengikut Cun N Macho

HBeat

Friday, November 26, 2010

Pengorbanan ibu


Bila baca suratkhabar tadi, ternampak artikel yg menyayat hati. Kisah pengorbanan seorang ibu yg merelakan dirinya dirogol demi mengelakkan anak gadisnya yg berusia 12 thn jadi mangsa. Kejadian berlaku di Kg Melayu Subang.

Memang setan hamba Allah ini...dah la merompak, merogol lagi.... Sikit pun x da rasa belas atau kasihan. Kalau perkara ni yg terjadi keatas ahli keluarga dia....camna agaknya perasaan dia. Tapi tu la org kata.... kalau dah jahat tu, jahat juga la... silap2 keluarga dia pun dibahamnya..... maklum la org x da perasaan.

Berbalik pada mangsa ini, aku faham perasaan dia..... Demi maruah anak yg masih hijau, terpaksa la dia berkorban. Agaknya bagaimana penerimaan suami dia ya.... Diharap suami mangsa boleh memotivasikan isterinya....garenti trauma nya.... Banyakkan bersabar dan ingat pada Tuhan........

Hendaknya tertangkap la dgn segera 2 hamba Allah yg berhati iblis tu. Tapi hukuman yg diguna pakai oleh negara kita ni x berapa nak "strong"....habis kuat pun penjara x lebih 1 tahun dgn sebatan. Cuba kerajaan kita laksanakan hukum hudud.....baru "power"........


3 comments:

  1. Memang kejam perompak tul.Bagi lepat tiada hukuman yang lebih baik melainkan hukuman sula kat depa.
    Tak dapat bayangkan hubby dia dan bagaimana dia hendak menghadapi kenyataan ini?

    Manusia sekarang sudah pupus nilai manusianya!

    ReplyDelete
  2. amin..harap ditangkap & dikenakan hukuman setimpal hendaknyer...

    ReplyDelete
  3. sadis... satu hari mereka akan tertangkap juga....

    ReplyDelete

Klik klu suka

Related Posts with Thumbnails

Iklan Semanis Madu