adv

Pengikut Cun N Macho

HBeat

Sunday, November 28, 2010

‘Please Forgive Me’ Hadiah Elly Mazlein Buat Peminat

Elly Mazlein kembali dengan album terbaru selepas lima tahun. - Foto oleh SHAARI CHE MAT

X lama lagi akan berkumandang lah lagu baru Elly Mazlein di radio....dah lama x dengar nyanyian dia kan.....
Dengar khabar single terbaru  tu bertajuk Please Forgive Me..... wow...berbaur inggeris gitu..... Ala...tajuk je inggeris....tapi lagunya dlm bahasa melayu.....
Lagu ni pertama kali diperdengarkan kpd ramai di majlis ulang tahun Suria FM di Studio V, One Utama pada 24 Nov lalu.
Aku minat juga kat minah ni.... suka tengok dia bila bertutur...lembut aja... lakonan dia pun bagus juga..... lagi pun x banyak gosip.... itu yg buat aku senang dengan dia.....

2 comments:

  1. puteri mayang sarai dah kembali ke dunia nyanyian.. suka tgk si elly ni berlakon

    ReplyDelete
  2. i'm promoting ur blog here http://ummu-sumayyah.blogspot.com/2010/11/say-hi-to-new-bloggers.html

    ReplyDelete

Klik klu suka

Related Posts with Thumbnails

Iklan Semanis Madu