adv

Pengikut Cun N Macho

HBeat

Thursday, December 2, 2010

Ajak kongsi dosa.....


Oh...dah buat dosa...nak "share" lak ngan kawan ya.....

Nasib baik kawan awak ni bijak.... tak bodoh macam kamu berdua.... dah buat dosa zina, kenapa nak buat dosa lain.... apa dosa si kecil tu.... dia tak minta dilahirkan pun.... awak berdua yang menzahirkan dia di planet ini.....

Nama aje pelajar ipt, otak duk kat lutut.... apalah malang ibubapa kamu yang punya anak seperti kamu berdua ni.... tak pasal2 kamu berdua "landing" kat penjara nanti.....aduhai....punah sudah harapan......

Nak tahu cerita lanjut, klik kat sini.

No comments:

Post a Comment

Klik klu suka

Related Posts with Thumbnails

Iklan Semanis Madu