adv

Pengikut Cun N Macho

HBeat

Monday, December 20, 2010

Naik jangan x naik.......

Oh...oh....oh.....ini adalah perkara yg aku x berapa nak suka....bukan aku aje...ramai lagi kat luar sana yg x suka malah benci sangat dgn isu ini......


Nak tahu apa????  Apa lagi kalau bukan kenaikan harga barangan runcit.....


Semalam ke pasaraya, minyak masak kehabisan stok.....tempat you all aku x tahu le....tapi di kawasan penempatan aku sudah menampakkan tanda2 yg minyak akan berkurangan. Menurut sumber, minyak dicatu dan akan dinaikkan harga pada awal tahun depan.


Hari ini dlm paper, dah ada pengumuman akan kenaikan harga barangan tenusu....yg pasti susu sejat akan dinaikkan sebanyak RM0.30 sen setiap tin dan akan diikuti oleh susu pekat manis....... dan mungkin barangan lain.....


Lepas ni, kita pakat2 minum air suam aje la..... kurangkan lemak dan manis.... ikut saranan kerajaan kerana majoriti rakyat M'sia obesiti....

4 comments:

  1. Entahlah apa nak jadi Malaysia ni...

    ReplyDelete
  2. perkara biasa la tu.... suka x suka, redah aje le...

    ReplyDelete
  3. alasan klise...minyak naik, jadi kos operasi pun naik.....dah tahu sangat dah......

    ReplyDelete
  4. parah....budget sampai botak kepala aku camni...

    ReplyDelete

Klik klu suka

Related Posts with Thumbnails

Iklan Semanis Madu