adv

Pengikut Cun N Macho

HBeat

Monday, March 28, 2011

Zul Huzaimy, Isteri Cerai Talak Dua


Zul Huzaimy
PETALING JAYA: Isteri kepada pelakon popular Zul Huzaimy, 33, Nor Dalilah Muhammad, 29 mengesahkan mereka sudah bercerai talak dua dan didaftarkan pada 1 Julai 2010 di Mahkamah Rendah Syariah Kajang.
Menurut Dalilah sebelum itu, mereka pernah mengalami konflik pada hujung tahun 2009 dan masing-masing telah menetapkan syarat untuk berbaik semula selepas kejadian berkenaan.
"Memang selepas itu Zul banyak berubah dan dia tidak seperti dahulu. Malah selepas penceraian tersebut, Zul berhasrat untuk merujuk semula dan merancang ingin melangsungkan perkahwinan secara rasmi.
"Bagaimanapun, mungkin kami tidak ada jodoh, perancangan itu tidak menjadi dan kami berpisah secara baik. Anak kami, Awal Haziq, 5, pun dah faham dengan keadaan yang berlaku," katanya yang dihubungi mStar Online, Ahad.
Tambah Dalilah, walaupun umum tidak tahu tentang hal penceraian mereka, rakan-rakan terdekat serta keluarganya sudah pun mengetahui hal tersebut.
Zul bersama Dalilah dan anaknya, Awal. Foto KOSMO!
Berikutan penceraian itu kata Dalilah mereka tidak berhasrat membuat sebarang tuntutan hak penjagaan anak mahupun harta sepencarian kerana kedua-dua mereka sudah bersetuju menyelesaikan masalah berkenaan bersama.
"Kami tak mahu membawa isu hak penjagaan anak dan pembahagian harta sehingga ke mahkamah kerana ia akan jadi lebih rumit. Tentang nafkah pula, saya tidak kisah jika Zul mahu beri ataupun tidak.
"Rumah yang diduduki kami sebelum ini pula berkemungkinan akan dijual," tuturnya.
Ditanya adakah kemungkinan mereka akan berbaik semula Dalilah memberitahu tidak akan berbuat demikian kerana mereka mahu membawa haluan sendiri.
"Kami dah tidak ada kaitan suami isteri lagi dan hanya akan bercakap tentang hal anak sahaja.
Lagipun saya ada dengar cerita yang dia sudah pun ada seseorang. Apa pun, saya mendoakan kebahagian diri serta kerjayanya," ujar Dalilah.
Sementara itu, Zul gagal dihubungi mStar untuk mendapatkan penjelasan selanjutnya tentang penceraiannya itu.
Gosip keretakan rumah tangga Zul Huzaimy sudah kedengaran sejak tahun lalu tapi pelakon itu enggan mengulas lanjut sebaliknya berkata ia adalah kisah peribadi yang tak perlu dihebohkan. - mStarOnline

4 comments:

  1. ala sedih la plak citer cerai berai nie...ermmmm....yg bujang susah nk kawin...yg kawin sibuk nk cerai plak..adoi....

    ReplyDelete
  2. auctions: nak wat camna dah xda jodoh...tapi dia org bagus, cool aje...xkecoh2 tau2 dah cerai.

    ReplyDelete
  3. i salute ler ngan x-wife zul tu...
    zul ni plak wat per lah wat hal!!

    ReplyDelete
  4. Nasrul: x-wife dia mmg bagus, xkecoh2 mcm setengah org yg suka menyalahkn pihak satu lagi, sentiasa redha dgn ketentuanNYA.

    ReplyDelete

Klik klu suka

Related Posts with Thumbnails

Iklan Semanis Madu