adv

Pengikut Cun N Macho

HBeat

Wednesday, February 22, 2012

20 tahun pemergianmu



Diam tak diam sudah 20 tahun kembalinya beliau kepangkuan ILLAHI. 

Dialah satu-satunya penyanyi maupun selebriti yang aku minat untuk ku jadikan idola. Lagipun aku berjiran dengan keluarga kakaknys semasa aku baru mula memasuki alam pekerjaan di Lucky Garden, Bangsar.

Waktu tu aku baru menghabiskan pengajian dan bekerja di Bangsar Park. Kami kalau bertemu pun secara kebetulan di hadapan rumah  sekiranya arwah menziarahi kakaknya.

Arwah merupakan seorang yang peramah, kelakar, tak lokek ilmu dan sering menasihatiku agar menjalani zaman remaja secara sihat....maklumlah jauh dari keluarga.

Aku suka mengusiknya kerana dia bertubuh kecil macam adik-adik aku pula waktu itu walaupun tak rapat, hanya kenalan sejiran...hah..kenangan manis yang tak mungkin kulupakan.......

Al-fatihah ku hadiahkan buat mu abang Sudirman Hj Arshad agar kau damai di sisi Allah....ditempatkan di syurga firdausi....kelincahan dan gurau sendamu menjadi kenangan yang sentiasa segar dalam ingatanku. 

Untuk membaca kenangan beliau bersama seleberiti lain, klik link:

No comments:

Post a Comment

Klik klu suka

Related Posts with Thumbnails

Iklan Semanis Madu