adv

Pengikut Cun N Macho

HBeat

Tuesday, March 25, 2014

KU MERINDUIMU....MA

Hari ini, 26.03.2014....genap 21tahun....Ma pergi meninggalkan kami.

Ma pergi di waktu takbir 1 Syawal berkumandang disubuh hening, aku ingat saat itu kerana aku menemanimu sepanjang malam hingga Ma menghembus nafas terakhir......

Semakin meningkat usiaku....semakin aku merinduimu....senyumanmu, bicaramu memberi kata2 semangat maupun perangsang buat aku. Xpernah sekali pun Ma pamer wajah jemu mendengar celotehku mengenai kekasih hati, pelajaranku maupun kerjayaku..... I luv you Ma...so much.....

Aku bersyukur ke hadrat Illahi kerana memberi ku seorang ibu yang amat memahami aku maupun adik-adikku.......tapi sayang kami xsempat menabur jasa untuk berbakti buatmu kerana Allah lebih menyayangimu......

Al-Fatihah buat ibuku tersayang.....semoga damailah Ma disisiNYA dan ditempatkan di Jannah....amin.

No comments:

Post a Comment

Klik klu suka

Related Posts with Thumbnails

Iklan Semanis Madu